Main Menu

31/08/18
Ένα ακόμη έργο eTwinning που ολοκληρώθηκε κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2017-18 είχε τίτλο: “Tell me about yourself” Μίλα μου για τον εαυτό σου. ...
23/08/18
Το Ευρωπαϊκό Έτος Πολιτιστικής Κληρονομιάς (ΕΕΠΚ) έχει ως στόχο να ενθαρρύνει περισσότερα άτομα να ανακαλύψουν και να ενστερνιστούν την πολιτιστική κληρονομιά της Ευρώπης, και να ενισχύσει την αίσθησή τους ότι ανήκουν σε ...
Για 26η χρονιά πήραμε μέρος στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα "Melun, Πόλη της Ευρώπης", που συντονίζει ο Δήμος Melun στη Γαλλία. Πρόκειται για  ένα σημαντικό σχολικό πρόγραμμα που διαρκεί όλο τον χρόνο, με ένα ...
Grow Seeds of Change Στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών συνεργασιών eTwinning, οι μαθητές του Γ1 τμήματος του Δημοτικού μας συμμετέχουν στο πρόγραμμα “World Thinking Day 2018”:”Grow Seeds of Change”. Υλοποιώντας ποικίλες δραστηριότητες έρχονται ...
Εκτελώντας πειράματα μέσα στην τάξη τα πρωτάκια μελετούν και διερευνούν φαινόμενα της καθημερινότητάς μας, εξηγούν τα πάντα με αποδείξεις και, παράλληλα, επικοινωνούν με τα παιδιά των άλλων σχολείων.    ...
This year our primary 4, 5 and 6 pupils took part in three different Christmas e Twinning projects. They prepared cards with Christmas wishes and information about themselves as an ...
Καθώς  το e Twinning project “The Bookmark Exchange to Spread the Love for Books “ πλησιάζει στο τέλος του, οι μαθητές μας από τα τμήματα Γ1, Δ2 και Δ3 θέλουν ...
 Φέτος το Α’1 του Δημοτικού μας σχολείου έχει τη χαρά να συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα e Twinning με ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον και ελκυστικό θέμα. «Learning with experiments» o τίτλος του ...
Κατά τη σχολική χρονιά 2016 2017 τα παιδιά του Β1 με τη δασκάλα τους κ. Σεβαστή Μυλωνά ήρθαν σε επαφή με την ευρωπαϊκή κουλτούρα και επικεντρώθηκαν στην αγάπη για τα ...
Τα παιδιά των τμημάτων της Γ΄ δημοτικού, με τα οποία υλοποιήθηκε η εργασία στα πλαίσια του προγράμματος Teachers4Europe, είχαν  την πρώτη τους επαφή με την αγγλική γλώσσα και ταυτόχρονα, μέσα ...
Μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ' τάξης  έκαναν μια βιωματική προσέγγιση σε ό,τι σχετίζεται με τα προβλήματα προσφυγιάς, τα  δημοκρατικά δικαιώματα, τα δικαιώματα του πολίτη, τον κοινωνικό αποκλεισμό, την ισότητα ευκαιριών, ...
Το παιχνίδι θεωρείται, από πολλούς παιδαγωγούς, ένας τρόπος μάθησης και ανάπτυξης της προσωπικότητας του παιδιού. Αναγνωρίζοντας λοιπόν την αξία του παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία και θεωρώντας ότι με το παιχνίδι ...
Περισσότερα